Nu börjar simskolorna..

Denna vecka har de börjat hur mkt barn som helst det är full rulle :) Helt sjukt mkt barn fast det hade vi inte annat än räknat med eftersom vi ska stänga i 9 månader så vet vi att vi kommer ha rätt så MYCKET att gör nu fram till den 31mars, dock kan vi ju inte säga att det kommer att stänga, de kan ju inte lova, men det är planerat! Så vi kan ju inte annat än hoppas på att det blir så :)

Imorgon har jag kompat
2 timmar så jag har möjlighet att spendera lite tid med min familj ! Vi ska åka in till IKEA så nu är det sambons tur att betala ! ;) Me like!! haha
Det brukar allt vara jag som öppnar plånboken när vi är där, men nu har jag bestämt att det är hans tur, så vi får se vad vi kommer hem med, en blomma för 25kr kanske, men en sak har jag lärt mej att det är tusan så att man betalar inträde där typ 500kr varje gång handlar man ju för minst! Det är så när man bara ska handla lite =)!!

Nej nu blir det åter att dra sej upp mot bassängen !
Vi höres senare i eftermiddag =)

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0