Nu e de klart!




Nu har jag städat klart, så nu är det dags att sätta sej vid teven för att följa friidrott =) Det är jag värd nu ! Gu det är inte lite tråkigt att städa för det, men man måste ju och ingen annan som gör det åt mej..och vad jag kan tycka så är det ju jag som ska ta reda på min skit =)!! haha
A ja kom på nu att jag köpte lite lotter när jag var och handlade och tänkte jag skulle vinna en slant =) jag brukar inte ha ngn vidare tur, men man ska ju aldrig säga aldrig =)! Kanske är min tur snart !! Nej tror jag ska gå och skrapa så får vi se om jag blir en vinnare eller om jag får en nit!!

vad har ni gjort en söndag som denna??

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0