Nu har han åkt..

Mm nu har min älskade Johan åkt. De har varit jätte jobbigt hela dagen. Allt har gått så otroligt fort och jag har lixom inte kunnat föreställa mig hur de skulle vara och säga hejdå på detta sätt.. Det var fruktansvärt jobbigt måste jag säga.. De här tar allt. Det är så jobbigt, så att jag mår illa.. Men de går över snart får vi hoppas.. 

Ska försöka samla mig lite nu och fixa lite här hemma och sedan ska jag iväg och få mina naglar fixade. De ska bli skönt, och roligt att få träffa familjen pettersson : ) Hinner nog vila en stund också kanske. Men ni får sse hur mina naglar blev senare sen : )

Vad har ni gjort idag? Ni har inte blåst iväg va? ; ) hihi 

PussoKram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Adore

Ahh.. Det där låter jobbigt =/



Fin blogg har ni iaf :)

2009-08-16 @ 15:59:20
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0