Ready for work!

Jaaa nu sitter jag start klar för jobbet! De va segt imorse kan jag säga men nu är jag lite piggare kan jag säga  : ) 
Idag behöver ja till banken eller om min snälla Pappa kan åka dit åt mig : ) Han inte dit igår.. Måste få in pengarna på kontot så ja kan betala hyran. Vill göra de så fort jag kan så jag har det gjort. 

Annars idag så hoppas ja att dagen går fort, vill hem och få klart allt, dammsuga ov, han inte de igår heller. Plockae och städade som jag vet inte vad men ändå så syns de knapt haha! men mycke han jag med iaf! : ) Hoppas tvätten torkar idag med så ja kan köra igång med de ljusa kläderna! : ) 

Nej nu måste jag rusa!!
Vi höres sendan då ja har lunch! : ) Då får ni bilderna på naglarna ; ) Nyfikna?

Puss&Kram
Saraah

Ps: Jag saknar dig Johan så himla mycket.. Hoppas vi ses snart för att vara ifrån dig är de värsta jag vet.. Jag älskar dig massor! <3
 

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0