Så trött Så trött

   Man kan ju undra när man får energin tillbaka för att jobba o träna, jag antar att det bara är att ge sej tusan på att man vill, men usch det är inte lätt alltid! =) Just nu sitter jag i kassan på jobbet, just för att det inte direkt är överbemannat i bassängen! Bara man tittar ut här hemma så kan jag verkligen inte förstå att folk väljer att gå in o bada! Jag förstår de som åker hit för att köra sitt pass!, men jag fattar inte dom som kommer hit o badar för att timmarna ska gå lite fortare! Det är verkligen supernice väder ute!! Så jag skull einte tycka att det var fel att åka ut o bada på en strand med glass och en god god korg med mat =)!!

   Men det är ju klart att man känner så här, när man nu sitter i ett varmt badhus och baera längtar till ens jobbtid är över för dagen! Tiden i Turket gick så fort så jag bara längtar tills nästa resa komme rpå tal, kanske får jag se om det hinner bli en till innan detta år är slut =)!! Man kan ju slltid hoppas på det! Som skrivet förut så är det klart att man vill härifrån ibland och att det kan ´vara skönt att bara komma bort! Jag vet samtidigt mkt väl med mej att mitt jobb är speciellt och det finns inte vilken person som helst som kan göra det jag gör! Jag är dock tacksam över att jag har två som har samma utbildning som mej, nu oxå då kanske kan hjälpa mej om det nu bestämms ngn resa! Jag hoppas iaf att det kan lösa sej om så blir fallet.
   Jag satt här vid datorn förut och funderade en hel del, just på vad jag kan tänka mej att läsa till och utveckla mej själv, så nu mpste jag hem och lägga fram mina ideér och får jag ingen respons så klarar jag mej själv hedan efter! Jag hoppas verkligen inte att det kan vara ett problem! Om jag nu väljer att läsa distans, samtidigt som jag jobbar! Undrar hur jag klarar det med att jobba samtidigt som att jag har en tös att ta hand om...känner även att det är ju bara för ett atg och inte hela mitt liv, kan ju vara lika bra att göra det nu när jag känner för det än att vänta och sedan har man fastnat i det man gör och inte riktigt vågar sej ifrån den bra lugna situation man faktiskt är i!!

Ett inlägg som kanske inte är jätte roligt att läsa, men jag känner att jag bara måste få det ur mej att jag faktiskt har kommit ett steg längre med vad jag kanske vill göra! Jag hoppas att det finns folk därute som inte tycker att jag är helt bakom flötet när jag nu verkligen börjar fundera på vad som kanske komma skall! EN ska som är säker är att jag inte är bredd på att skaffa flera barn, jag sitter i en sådan sits nu så jag vet verkligen inte om jag vill ha några flera, jag vet vad folk tycker men jag vet att det verkligen är mitt eget beslut ingen annans, sen får folk tycka vad de vill!!

puss virre


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0