Scorett !

Har hittat några finingar från Scorett skulle allt bra gärna vilja ha ett par, dock fans inte dom som jag helst ville ha. Då blir alltid problemet vilka som jag vill ha ist så det blev inga... Dessa hittade jag iaf ;)







Skulle inte vara fel
att ha ett par av dessa =)

De vita kostar: 750kr
De två svarta kostar: 699kr

Jag har verkliegn helt kärat ner mej i skor, konstigt nog, jag har verkliegn aldrig gått i höga skor och då menar jag aldrig! När detta år började var det första gången jag satte på mej ett par, nu kan jag inte gå ut utan ;) hade inte ens ett par höga när jag tpg studenten! Dock så vet jag att jag kommer att ta igen det ! haha o sambon gillar det inte! Man kan ju inte ha för mkt skor! Eller hur??!!

Nej nu blire att glo Buskis o kanske somna till för att hoppas på att det blir en bra dag imorgon ! Syster ville ha med mej till IKEA så får se om hon hör av sej! Skulle allt behöva en spegel! Så får se vad det blir!
Sov gott alla nu så får ni titta in under natten, Sarah jobbar så gör henne sällskap!

puss virre



Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0