Sitter seg på jobbet =)

A ännu en tisdag med morgon bad bara att vänja sej =) Hungrig är jag oxå, klockan är dock bara halv åtta men jag har varit vaken i 2½ timme, var faktiskt väldigt pigg imorse fast jag bara sovit några få timmar i natt!!
Vi satt igår och försökte hitta en resa, men vi vet inte riktigt vart vi vill ta vägen, som ni redan vet så har jag fått lite nog av Turkiet men jag skull einte tveka om man fick tag i en billig resa! Iaf så hittade vi en resa till Egypten och funderar på om det är ett bra resmål, dock åker jag aldrig med min lilla tjej utan allinclusive!
Man orkar bara inte sitta och vänta på denna mat som ska komma in dag ut och dag in! Så smidigt när det bara är att gåoch sätta sej och njuta av den buffe som oftast finns =)

Så vi ska väl ta och ta en snack med familjen vi har tänkt åka med och se vad dom tycker, vet att de är sugna på Turkiet men som asgt är jag inte så sugen på och betala ca 25000 för två veckor till ett land som jag har besökt nio gånger!
Vi får se vad som händer! =)

Ja hoppades på att jag kunde ha kommit iväg på ett pass ikväll men det kan jag bara glömma, eftersom den andre ska träna trail idag, ännu 4 timmars träning!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0