Skitungen & Grizzly!

Jag följer starkt friidrotten på teven nu + att det strax är dags för att laga lite tacos =)


Tösen sitter i soffan och har sin nya fiina badrock på sej =)


Bredvid ligger en riktigt trött kissekatt =)



Sitter bara och väntar på att den andre ska komma hem han drog vid halv fyra och har inte kommit än så han har varit borta ett tag, tusan att det ksa ta sådan lång tid! Redan gått 4 timmar! TYcker det är riktigt tråkigt att vara själv ingen höjdare!..När jag satte ner rumpan i soffan förut så funderade jag på vilket resemål jag helst av allt skulle vilja besöka ngn gång i livet och jag kom fram till några! =) haha

Vad har ni för drömresemål??

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0