Söndag den 2 Augusti :(

Kanske låter konstigt men jag längtar faktiskt inte hem ! Hade inte gjort mej ngt o stanna en vecka till, fast jag hade nog velat att Ebba kom ner till mej i sånna fall, för henne saknar jag någe så grymt! MEn nu är vi vakna och ska bege oss mot stranden ! Måste ju ta vara på de få soltimmar som är kvar! Bara hoppas på att vädret kan vara bra när man kommer hem!, vill inte ens tänka tanken hem!, för jag börjar jobba dagen efter!! USCH!!!

Nej nu blire ner till stranden =)



Så blir det att ta lite flera mysiga strandbilder =)

Höres senare! Så kan ni  ju försöka att njuta lika mkt som vi av det fina vädret =)!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0