Söndag den 23 augusti..

Sitter här hemma i mitt rum hos mamma o pappa. Fikade med lite av släkten och nu skall jag försöka få ihop ett personlig brev och CV. Johan är påväg hem till jönköping, och ja de bev nästan lika jobbigt idag som för en vecka sedan.. De va väldigt skönt att ha honom hemma denna helg. Nu kanske vi ses om två veckor.. Lite jobbigt men nu i veckan ska jag börja köra igång med min träning. Nu skall de bli ändring här : ) Mer taggad just nu går de inte att bli tror jag! : ) käns väldigt bra!

Nej nu måste jag tillbaka till skrivandet! : ) Vi hörs senare sen!

Puss o Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0