Strax åker vi till Göteborg!

Ja nu har jag istortsätt packat alla våra saker. Johan sover än men inte så konstigt när han jobbade i natt. Skall försöka få upp han strax tänkte jag.. :) Sen bär de i väg mot Göteborg :) Ska bli härligt! Måste shoppa lite saker som jag verkligen behöver :P Som underkläder, linnen borste o lite smink. Alltså de som de är mest kris med... japp så är de..

Nej nu skall jag fixa de sista här. Vi kanske hörs i kväll! Eller så ses vi på Lördag natt, eller vi kanske ses på Liseberg ;) ?

Ha de gott
PussoKram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0