Strax kommer John Blund och hälsar på!

Ja snart måste jag i säng om jag ska orka dagen imorgon. Har fullt imorgon också, vilket är skönt för då går dagen mycket fortare. Men skulle igentligen vara ledig imorgon men jag var sjuk i måndags och tisdags så ja får jobba in den. Sedan jobbar jag på hotellet imorgon också! Ska bli skönt iof, OM de inte är en massa massa folk.

Tvätten har jag hängt också har jag plockat lite här och så.. På söndag åker johan.. Blir tomt men jag ska se till att hinna ränsa lite och städa lite här i lägenheten för såhär går de inte att ha de, stökigt så fort v är här ! Hua!

Mm men nu ska ja nog göra mig klar för natten!

Förresten så får jag alla bilderna från Turkiet imorgon så ni kommer under helgen få se massor : )

Godnatt med er!
Puss och Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0