Suck..

Detta kommer bli ett litet depp inlägg av mig.. Vill bara skriva av mig lite utav de jag känner och vill lätta mitt hjärta lite grann! Känns som att jag måste det..  Det är inte ofta ni får ett depp inlägg utav mig men nu vill jag verkligen skriva ner allt som jag känner..

Nu är det verkligen sant. Du ska flytta från stan : (  Detta har jag väl vetat om ända sedan den dagen det blev vi, det vill säga 4 år. Men nu är det verkligen bestämnt. Jänköping kommer bli ditt andra hem. Där kommer ditt studentliv börja. Hoppas jag kommer får ta del utav dig den tiden du kommer vara där. De känns väldigt jobbigt måste jag få säga. Att ha bott tillsammans i ca 2 år och sedan skall bli ensam är tråkigt, och jobbigt. Jag vet hur jobbigt de är att vara ifrån dig ett par dagar. Nu kan de verkligen dröja innan vi ses. Jag hoppas du får de bra och roligt. När du väl har bestämnt dig så skall jag försöka få ett jobb där i samma stad som dig, om du vill ha mig där. Att någon som jag älskar såå mycket skall flytta känns förjävligt vissa stunder. Men jag vet hur gärna du vill göra det. Inget kan få mig att säga nej till det direkt. Men så som jag jobbar kommer det bli svårt att kunna ses då vi kommer vilja det. Du kommer ha fullt upp med skolan och så vidare.. "De sägs, det som inte dödar stärker en."

Nu gör du din sista arbetsnatt på ditt nuvarande jobb. Det känns skönt. Vill inte att du skall jobba där, pga att man kan råka väldigt illa ut. Samt att du bara jobbar nätter. De är verkligen tråkigt. Helgerna har vi bara varranan som vi hinner umgås och göra något tillsammans. Sitter här nu i våran stora säng, som känns oändlig stor just nu.. Men detta blir bra, det kommer bli så bra!

Min goda vän, är i den sittsen jag kommer att hamna i. Hon klarar de helt utmärkt och de glädjer mig mycket. Jag har mina underbara vänner, och träningen självklart. Jag kommer nog skaffa mig saker jag kommer hålla mig upptagen med medans du är ifrån mig. Så jag slipper tänka på den oändliga ensamheten jag kommer känna. Just nu känner jag mig fruktansvärd ensam, fasten du är på ditt jobb. Jag kastade nyss ut en flaska med vatten till dig, men ändå känns det så enormt ensamt.. Varför? Det har jag inget svar på.. =(

Även den positiva och glada tjejen kan visa kännslor och skriva ett deppinlägg på sin blogg. Det är helt okej tycker jag att visa sina kännslor. De bevisar att även den bästa har känslor och är mänsklig. Det finns nog en hel hög jag skulle kunna skriva om igen och om igen. men jag tror detta får räcka för idag. Imorgon åker jag tillsammans med Älsklingen till Göteborg och kommer hem på lördag kväll/Natt. Det ska bli så underbart att få umgås med dig åka iväg och få en egentid med dig. Det är vad jag verkligen behöver just nu, en annan stan och dig! Du är min ögonsten, mitt allt!

Jag älskar dig Johan! <3
Puss och Kram!

/Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: annelie

du får vara med miiiiig :) puss <3

2009-08-09 @ 21:23:13
URL: http://annlii.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0