Torsdag : )

Vaknade upp jätte pigg när klockan var halv åtta :D äntligen får ja en bra morgon! Jag trodde att ja skulle bli jätte trött, eftersom de 2 sista tjejerna drog här ifrån mig vid 01.15 ca. haha! Plus att jag tällde mig och diskade och gjorde fint i köket :D uuh va jag är duktig! Men de var bara bra att jag gick och lade mig sent, för ikväll ska jag vara uppe så sent jag bara orkar. För det är ju jobb i helgen och då måste jag försöka vända om på dygnet så jag orkar vara uppe från 23 - 07.

Kul att det var några om kommenterade igår! bra jobbat! ; ) Senare idag kommer en utav dom få svar ; ) haha De var en sådan där Bitter F*! haha Men sådana vet vi  ju att de finns gott om här i bloggvärlden :) Shoot baby!

Idag har jag istortätt fullt på jobbet, tror att de finns en klipptid kvar ;D Fört till kvarn vänner!! haha
Ska bli en bra dag de här tror ja , ja känner de på mig : )



Min älskade lilla tisse, Iris! : ) <3

Nej nu skall ja fixa det sista inför jobbet. Men ni kan ju fortsätta kommentera ; )
Vad häner för er i helgen ?

Ha en bra dag vänner!
Puss&Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0