Tusan för att jobba idag!

Solen skiner här hemma nu =) Då är det klart att jag ska börja med mitt jobb idag ! Tur att det bara är Torsdag-Fredag som är kvar på den här veckan, men sen börjar allt om och man får längta till Jul innan man känner tat man har det ledigt lite grann...:Vi har ju lite funderingar över o göra ngt i Oktober, men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det, just nu är jag inte så pigg på någe!
Känns som om jag är depprimerad! =) När jag klev av planet igår så kändes det som om all färg bara rasade av en och man blir så sur =) haha, nej men lite färg har man ju fått och det hoppas jag verkliegn efter att ha varit i Turkiet i två långa veckor nu! Känns inte som om jag har varit där, men jag antar att det var för attd et var min 9:onde gång jag åkte dit! Så nu känns det som om nästa resmål kommer vara ngt annat!! HOPPAS JAG!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0