Strax sängen men först ett litet inlägg utav mig, S!

Imorgon blir de en total städning utav lägenheten för Sarah! Välbehövligt tror ja eller? haha! Men de blir bra, ska komma upp i bra tid och köra igång. Är sugen på att åka till Ikea också, får se om jag tar mig en tripp in dit. Behöver lite saker, eller ja ett par lådor och ramar. Har suttit nu i ett par timmar och kollat igenom en del bilder på mig då jag har varit hos Fotografen Mattias : ) Så nu har jag bestämnt mig för att ta ut dom och sedan sätta in dem i ramar. De blir nog snyggt! 

ni får lite smakprov på dem här nedan : ) 

     



Sedan är de en rad andra bilder också.. Men nu orkar jag inte lägga in några fler!
Snart blir de sängen för min del känner att jag är ganska seg. Väntar bara på att johan ska ringa och berätta hur det var i skolan : ) Saknar han så mycket! <3

Vi ses imorgon under dagen, ni får se mina nya naglar också!
Sov så gott!
Puss&Kram
Saraah


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0