Varje Måndag...

Jag menar då ärligt varje Måndag! När jag går runt och kör högtryck på jobbet med hög musik i höronen så fimnderar jag på om jag gör det jag vill i livet, och jag har jobbat nu i två år, fatat hur många dagar jag har spenderat genom att tänka på vad det kan vara som just jag vill göra med livet! Hur många gånger har det inte ploppat upp i huvudet att jag kanske vill jobba med ngt annat eller att jag vill vara singel, hur många gånger som helst tänker jag att jag ska bli mera nyttig tänka på vad jag stoppar i mej! En miljon gånger tänker jag tusan på det här!! DEt är ju lite så man kan skratta åt det för jag vet verkligen int ehur ,många gånger jag har sagt att jag skla sluta äta godis! Jag lever för godis är det ngt jag tycker om så är det de!!
Jag har ett bra jobb finns det tid över på min arbetsdag så får jag träna på arbetstid om det går bra för de andra och vi inte har en mkassa att göra så är inte detta ett problem, och det stör mej lite att man inte tar mera vara på de här timmarna som amn ändå bara sitter och inte gör någonting! Just nu är det väldigt lungt på jobbet, vet att den här veckan kör vi igång med allt vad vattenspinning och vattengymnastik heter! Så nu vet man att man lever! Det är fruktansvärt skönt att komma in ivardagen igen fast jag innerst inne bara vill fly fältet & försvinna!
Undrar hur många som tänker som jag?? Det här med förhållanden, hur ofta tänker man inte "det skulle vara skönt att va själv"??

Hitta denna fina bild som rätt bra relaterar till hur jag känner mej nu :(


Känns skönt att kunna skriva av sej lite, de som känner mej vet hur jag har det upp o ner med allt :) Vem har inte sina jobbiga dagar liksom ! Sånt e livet man kan inte var alycklig jämt!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Cecilia

hej sötis :)

Var med och tävla om ett jätte snyggt armband i min blogg värde 350 kr ;* tr yp ingen som har anmält sej ännu så var med vetja ;*

Reglerna står där och dom är inte alls svåra, bara att du skriver ett litet kort inlägg

LYCKA TILL (:

Love Cec



Komihåg att om du lägger till mej på bloglovin så får du en extra lott och då lägger jag även till dej på bloglovin om jag gillar din blogg ;*

2009-08-31 @ 22:11:05
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0