Varmt o skönt !

Könns nästan som om TUrket vädret har tagit sej hit! dags att gå ut o lägga sej i solen en stund! =) Fy vad jag är trött på att städa o laga mat o fixa...jag har dock bara varit hemma i 3 dagar o det bara kryper i kroppen på mej! Nu vill jag börja träna och känna att jag gör ngn nytt för mej själv!! Just nu är det så varmtr så det finns ingen möjlighet att gå ut o ta sej en runda, för då tror jag att man tuppar av i värmen!

Det hände ju en liten sak på flygplatsen hem från Turkiet


Såhär såg min biljett ut på vägen hem! M gissa om vi blev lite paffanär vi vägde in väskorna och det visade sej att vi hade 18kg övervikt! så skulle man få betala 5euro per kilo.....Hm men vi löste det iaf och hedan efter så ska jag ha en liiiiten resväska med mej vart jag än åker!!! haha

Som sagt jag och Sarah har nog lyckats med det mesta på den här resan =)

Men det var underbart och fruktansvärt roligt!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0