Work time!

Yes!! Strax bär de iväg mot jobbet. Vilket jag inte har någon lust alls att åka till. Men de känns nog bättre när ja kommer dig o får känna på att de blir en bra natt.. En lugn sådan.. De som hände förra gången jag jobbade där, de kommer alltid vara med mig i tankarna när jag sitter där..

Har varit här hos mamma o pappa ikväll. Lungt och skönt. Vi åt planka, huuur gott som helst. Bild kommer ni få se senare ikväll eller en annan dag, för bilden ligger i min mammas mobil : P hehe Tack för maten den var underbar!

Idag har jag lite att göra när de finns tid över så att säga, skall fixa de sista med mina cv´n : ) äntligen skall dem skickas iväg ! Sedan är de bara o vänta och se vad som händer : ) 

Nepps nu skall jag packa ner diverse grejer ja ska ha med mig ner.. : ) Vi hörs senare sen : )

Puss&Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0