Hemma! : )

Nu äntligen är jag hemma från Örebro. Jag får lite panik när solen är uppe och skiner så starkt och jag är innomhus! Jag vill ut i solen!! :D Men nu vet jag inte vad de blir riktigt... Hade vela haft med virre till ett par kompisar men men : ( Vi hade en riktigt trevlig dag idag ialla fall : )

Jag köpte 2 klänningar på Gina Tricot : ) Hur fina och söta som helst! Ni får se på bilder senare, då blir de riktigt mycket bilder här i bloggen! Från dagarna i sthlm från fredags shoppingen och nu för denna dag! : ) Stay up for more!

Vad har ni hittat på idag?
Puss&Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0