Onsdagen den 18 Mars

Träning - BoxerciseBOXERSICE stod på Schemat idag då. Kom precis hem från passet eller ja, jag var tvungen att sitta ner o andas lite. Kunde inte skriva på tangentbordet, jag skakade som om jag vore 100 år gammal... Skakar fortfarande. Men hur härligt som helst att känna att man kör slut på kroppen. Dock vart de lite dålig luft inne i lokalen så jag var nära på att tuppa av en sväng kände jag. Tack ska våran instruktör ha som puscha en och påminde oss att andas. När jag går in för något till 110% då blir jag så fokuserad så jag glömmer bort att andas. Så Tack! Mycke bra gjort idag Veronica!!

Annars idag har jag vart o jobbat, lite långtråkigt att bara ha haft en kund på hela dagen men men. Sedan fick jag lämna min dator till pappa för att det gick inte att öppna internetsidor från min dator så jag kunde inte skriva in ett inlägg från igår.. Vet inte vad de var som hände men nu är jag här igen =P Va bra det är med en pappa som kan mycket om datorer! Tack Pappi!

Igår var det Bp (BodyPump) och jag åkte ner en stund innan det började emd veronica ialla fall. De va skoj på Bp´n var ett litet tag sedan man körde det. Nu blir det bar 1 gång i veckan knappt? Men det känns bättre med variation på träningen =)

Nää Nu måste jag ha något i magen och en skön dusch så jag vaknar till tror jag, Veronica hör du inte av mig på nån timma så ring!!!! haha så jag inte har tuppat av!  Nejdå =)

Ciao, Kraam S

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0