Pust och stön!

Nu har Lilla Saraah kommit hem från jobbet och de kändes så himla skönt att det var fredag! Det vart inget inlägg på Lunchen just för att jag syrran och mamma var bjuden hem till min underbara söta mormor på mat =) Det kan man bara inte tacka nej till! De va super duper smarrit!

Nu blir det att byta om, har fortfarande mina arbetskläder på mig och sedan få i sig något i magen, den skriker efter maaat! Sedan skall jag åka till Veronica en sväng=) blir skoj!

Höres då!

Kram Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0