Två söta från nelly!

   Har lite svårt att bestämma mej vilken utav dessa som ska få komma hem till min garderob =) känns som m båda är ett måste plus lite annat.. Riktigt söta klännigar som endast kostar 249kr/st på nelly.com!



visst är de fina??

Frågan är att jag inte riktigt vet vad för färger och vad för klännig jag passar i =( skulle vara mkt lättare om an hade en susning av vad folk tycker....ni som vet vem jag är och hur jag ser ut, vad tror ni?? behöver lite hjälp här!! =)

Sarah vet du att de skorna som jag ville beställa till min fest har kommit in nu, men efter noga tänkande så funderar jag på hur lätt det kan vara att gå i 13cm höga klackar!! =) haha kan kanske bli en roligt syn på kullersten i turket!! Behöver nog ha extra skor med sej ut!! El??!! haha

Virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Sanna

Extra skor är givet, alltid ett par flip-flop i handväskan för att klara vägen hem =) Åhhh jag längtar vill åka nu nu nu !!!! (gillar den svarta klänningen bäst)

2009-05-08 @ 10:35:20
Postat av: Madde Sahlén

Jag tycker att du ska köpa den svarta om du inte redan har massa svarta klänningar :P

2009-05-08 @ 13:55:56

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0