Hello Hello!

Uj vad denna kväll har gått fort. Slutade jobbet, och sedan tog jag en promenix med Fanny :) Efter det lagade vi pasta och köttfärsås :P Mumma!

Satt mig ner och skulle se Paradise Hotel, men icke sa nicke, det var inte idag nej, utan det är imorgon! :) Så då är jag bänkad! Imorgon skall jag träna också, har blivit lite seg med det, men nu blir de bättre:)  Annars imorgon måste jag städa så mkt som jag hinner, men jag kanske drar på de som alla andra dagar ? haha

Gillar ni att städa?? :)

Nu blir de strax sängen för min del, börjar sova sämre igen så jag måste lägga mig i tid på kvällarna..

Godnatt :)
Pussss Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: hej! Ja den finns kvar :-) Intresserad?

2009-11-18 @ 00:31:37
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: De var skinnjackan du va intresserad utav va? Frakten kanske går på 40-50 kr,så altså 160 kr :)

2009-11-18 @ 10:21:12
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0