Love Letter ;)

Hejsan alla söta ;) Hoppas ni sovit gott och hade en trevlig kväll igår! I efetrmiddag kommer det upp ännu en tävling här på bloggen där man kan vinna ett armband som jag har gjort! Så håll ögonen öppna!

Lite seg som jag är sitter jag nu vid datorn och tittade på lite sidor, denna hittade jag ett hur sött halsband på som helst! Titta in det bara!



Tyckte verkligen det var riktigt riktigt gulligt, de har en massa fin där. Så det blir iaf att beställa lite leggins från denna sidan när lönen kommer in på kontot!
Vad gör ni en dag som denna??

puss virre ♥

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Stina

Underbart fint halsband!

2009-11-15 @ 17:55:02
URL: http://happyt.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0