Musik + städning ;)

Nu börjar det se beboligt ut här inne :P haha Det är faktiskt mycket bättre att ha de städat hela tiden, men ibland orkar jag bara inte ta reda på efter mig :P haha

Fanny snart tar jag plåten ;) haha

Idag gjorde jag Sanna fin i håret också:) Alltid skoj att träffa henne, var ett tag sedan nu. Måste ses oftare tycker jag! Saknar dig vännen♥ Men vi ses nästa onsdag :) Hoppas du får en mysig helg i Kalmar!

Nu skall jag göra mig lite mat och sedan bara ta de lungt :), måste köra en maskin tvätt känner jag, men de får vänta tills imorgon tror jag :)

Hörs kanske senare sen eller imorgon! ;)

/ Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0