Nyhandlat :)



Var en sväng till Marieberg idag =) Hittade lite som jag tyclte jag behövde ha !!

Väst - Vila
Armband - Vero Moda
Linne - Ginatricot
T-shirt - Ginatricot

Svängde även förbi IKEA där blev det lite värmeljus, lita ndra sorter av ljus ett överkast och lite annat smått o gott! :) Stövlarna som jag tänkte inhandla får vänta tills lön! MEn jag är verkligen helt såld på dem, ett par DNA stövlar!! :)

Nu blir det att slå på ngn bra film, så kommer Sarah hem imorgon kväll!! :) Saknar dej tjejen! Hon ska hjälpa mej med mitt hår ngn dag till veckan dags att göra ngt åt det kan jag lova! Imorgon står det Body Pump på träningschemat! Nu är jag taggad hoppas verkligen att det håller i sej tills imorgon 18.55 haha!

puss virre ♥

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0