Nytt i garderoben!



Dessa två godingar för endast 99kr st. Kolla in mkt fina nyheter här. ;)

Nu sitter jag i soffan med lilltösen precis fått i oss lite mat. Tankarna börjar rulla iväg på om jag kanske ska åka iväg och köra pump sen! Men just  nu så vet jag inte riktigt vad jag känner, plus att jag inte har en aning om när tösens pappa kommer att kliva innanför dörren. Var och hämtade ut en overall till tösen nyss och såg att bensinen i bilen börjar tryta oxå, bilen piper och har sej så det vore på tiden att fylla upp den!! haha

puss virre ♥


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Evelyn

Fasen vad snygga, båda två! :)

2009-11-20 @ 17:54:36
URL: http://evvosu.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0