Sitter här på jobbet..

Som jag sagt förut så ska man nog var glad att man har ett jobb, men ibland så skulle det vara riktigt skönt om kalendern innehöll lite flera röda dagar! jag evt verkligen inte nör jag var såhär trött senast och så himla länge. Känn som om det aldrig vänder till det bättre!!

Idag är det iaf vuxensim här i badet som innebär att från kloockan 17-19.30 så är det inga barn som gäller i bassängen! Och det leder till att när det är så här mökt ute så kommer det fram mys med levande ljus och musik i högtalarna. När det börjar närma sej Jul så är det verklligen hur mycsigt som helst att jobba kväll på Torsdagar då kommer julstämningen!

Vad gör ni en dag som denna?

puss virre ♥


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Jag har mejlat dig, vet inte om du har sett det :) Kram

2009-11-20 @ 08:56:00
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0