:) Snart sängen!

Nu har jag varit duktig idag! :) Så nu är jag värd att bara ta de lungt! Man blir så slut i hela kroppen efter en städning! Men bra blev det! haha

Har skickat iväg en ansökan till en salong nu ikväll:) Så nu väntar jag bara på ett svar, eller ett samtal :) Nästa gång jag åker ner blir de en tripp på stan för min del ;)

Men nu skall jag krypa ner i sängen och bänka mig framför Paradise Hotell :)

Vi höres imorgon :)

/ Saraah :)

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Okej trevligt! Är du säker på att du vill köpa den så kan jag skicka kontonr och sådär i ett mejl!

2009-11-19 @ 10:58:19
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0