Verkar som att de är bestämt nu..

Yes, efter nyår kommer det nog inte dröja länge innan jag drar mig mot Jönköping. Hoppas jag ialla fall. Älsklingen och jag har pratat lite, och de blir nog så att han blir kvar där i 3 år. Så jag får röra lite på mig. Vilket jag inte alls ser som ett hinder! Utan det ska bli faktiskt jätte skoj och helt underbart. Jag längtar redan!

Sedan har jag bestämt mig för att börja blogga lite i min gamla blogg. Men kommer fortfarande att blogga lite här:) Ni som vill kika på den kan klicka här!

Annars ikväll så har jag inte gjort mycket alls. Bara suttit här, tränat ite och sedan handlat, och snart blir de att krypa ner i sängen tror jag. :) Vad har ni gjort idag?

Bjuder också på en bild här nedan. Bilden är tagen utav Johan, när jag fixar mitt hår en kväll innan jobbet. Sådär lagomt söt ;) visst? haha

Kram Saraah♥


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0